יפתח רמון וסהר קורן מ"המירוץ למיליון" הפכו בתקופה האחרונה לרווקים הנחשקים במדינה. בזמן שרבים מרעיפים עליהם אהבה ברחוב, יש גם ביקורת על האופן התחרותי והאגרסיבי שבו בחרו לשחק את המשחק – כולל מצד המודחות הטריות עמית חן ורותם רביבו, שטענו כי סהר חגג את הדחתן. כשנשאל על כך, הוא סיפק לנו תשובה מעניינת במיוחד
5 מגמות בשיווק הדיגיטלי: מתקציב הטיקטוק ועד החזרה לפייסבוק
השנה החולפת המחישה למותגים את חשיבות הגמישות בעולמות הסושיאל • ב-2025 הם יידרשו להשקיע יותר בסרטוני וידאו, להעדיף יוצרי תוכן על פני משפיעניות ולחדד את עבודת ה-AI להמשך קריאה אור