אנו יודעים שהנייד של רומי בתוך עזה

כתבות באותו נושא



כמו כן, כאשר נשאלה האם גל הירש, אשר מונה לאחראי על החטופים והנעדרים, יצר עמם קשר, הודתה: "גל הירש עוד לא יצר איתנו אישית, עם ההורים, אני יודעת שיש מגעים איתו, עם הצוות שאנחנו ההורים לנעדרים הקמנו. יש צוות שמרכז, צוות גם שעשה את מסיבת העיתונאים ביום ראשון. כולנו מגוייסים כי כולנו נמצאים באותה הסירה. בסופו של דבר מדובר בנו, לא באף אחד אחר. בנו ובערך הצביון שלנו כמדינה, אחרי כל הסיוט הנוראי הזה. זה כל כך תלוי בנו וכל כך קשור אלינו".

"רומי ילדה מאוד חזקה, ילדה שמחה, מאושרת. ילדה ישראלית אופיינית. אהובה, חיובית, כל מקום שהיא מגיעה אליו אנשים פשוט נדבקים אליה, אי אפשר שלא. היא כל כך מלאת אור, חברותית. ישראלית, כמו כל הילדים שאני מכירה מסביבנו. היא הייתה מדריכה בצופים כי היא אוהבת את המקום הזה. היא ילדה מדהימה, פשוט נשמה של ילדה", סיפרה מירב על בתה רומי. "היא הייתה במסיבת טבע. ישנתי מעולה, זו לא פעם ראשונה שהן יוצאות למסיבה, היא נהגת מאוד אחראית, גאיה בכלל, גאיה ילדה מיושרת ראש".

המשיכה מירב, ושיחזרה: "סמכתי עליהן בעיניים עצומות, והכול התחיל בשש וחצי בבוקר ואני מקבלת טלפון של הבת שלי בוכה בהיסטריה, לא מצליחה להבין בכלל מה היא אומרת. שמענו יירוט, היינו מאוד רחוקים, אבל לא היה לי ברור שזה מה שקורה שם. היה שם רעש נוראי של יירוטים, אני אפילו לא יודעת מה בדיוק, ומאותו רגע, משש וחצי בבוקר, זה סיוט מהלך".



להמשך קריאה

ישראל בוחנת מתווה הפסקת אש בצפון הכולל חופש פעולה צבאי ומינוי נשיא מתון בלבנון

לדברי מקורות, ישראל תתקשה לקבל בהסכם החדש מגבלות על פעילות צה"ל לאורך הגבול נגד מיליציות חמושות ואנשי חיזבאללה. מקור המעורה בפרטים אמר כי נבחנת גם אפשרות להציב לאורך הגבול כוח

קרא עוד »