"בולדווין ובראון מאוד אוהבים לשחק יחד. אני מקווה שזה יימשך"

כתבות באותו נושא



אחרי ההדחה מהיורוליג, מכבי תל אביב חזרה למאבקים על הגביע והאליפות בזירה המקומית, אבל גם באירופה עדיין לא משתחררים לחלוטין מהמחשבה מה היה קורה בסדרה נגד פנאתינייקוס אלמלא הפציעה של ווייד בולדווין.

היום (שלישי) התייחס לכך מאמן נבחרת ספרד סרג'יו סקאריולו, כשבאופן עקיף הוא מצדיק את הביקורות על כך שהגארד לא נבחר לחמישייה הראשונה של העונה ביורוליג. "החיסרון של בולדווין היה פקטור משמעותי מאוד בסדרה. מבחינתי, ווייד מועמד לגיטימי ל-MVP של העונה. הוא שחקן נהדר וגם עשה קפיצת מדרגה העונה, גם מחוץ למגרש. דיברתי עליו עם לורנזו (בראון) ודרכו הבנתי עד כמה הוא טוב באמת. שניהם אוהבים מאוד לשחק יחד, ואני מקווה שזה יימשך".

סקאריולו נתן קרדיט לצוות המסייע של עודד קטש, שהתעלה בהיעדרו של בולדווין. "אני חושב שדיברתולומיאו ובלאט עשו עבודה אדירה. מעט מאוד אנשים האמינו שהם ישחקו ברמה כזאת בפלייאוף. הם אולי לא השכיחו את חסרונו של ווייד, אבל הם היו קרובים לזה ומגיע להם קרדיט גדול. יהיה לא הוגן עבורם לומר שעם בולדווין מכבי הייתה עולה לפיינל פור, אבל זה בהחלט אפשרי".



להמשך קריאה

מוטי שגדל כחרדי נאבק להתגייס, נועם נפצע וחזר להילחם – שניהם נפלו בעזה

בצהריים הובאו למנוחות בקריית אתא ובסוסיא סמ"ר נועם דואק וסמ"ר מוטי רווה. דואק, מהראשונים להיכנס בתמרון הקרקעי, נפגע בכתף וחזר לעזה אחרי שיקום. "כשדיברת על השירות, ראיתי בעיניך רק גאווה

קרא עוד »