האקסיומה המקובלת היא שפרסומת עם פנים אנושיות מעוררת יותר אמון, אבל הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת לדלג על בני האדם וליצור דמויות היפר־ריאליסטיות, שמייצרות תקשורת דו־סטרית עם הלקוחות • הסוכנים האוטונומיים בעולם הפרסום, כתבה שנייה בסדרה
להמשך קריאה
גלית חתן
"כשהגעתי לערד וראיתי גמלים אמרתי 'מה עשית, לאיזה עולם הכנסת את עצמך'"?
אחרי שנים שעבדה כמורה בארה"ב, עלתה אנה לארץ והשתקעה עם בנה בערד. ההלם הראשוני מהמדבר התחלף בהתאהבות, והיא גם פתחה במקום עסק: "יש כאן אמנים ואנשים מעניינים, כאילו נכנסתי לברוקלין.