החברה מכרה מנוי ב"מחיר לכל החיים", למה הוא זינק?

כתבות באותו נושא



חברת הסלולר WeCom מכרה חבילות ב-29 שקלים "לכל החיים", וכעת הלקוחות נדהמו לגלות כי המחיר עלה ב-16%. החברה מסבירה את השינוי בחוזה שמאפשר לה להעלות בשל עליית המדד והמע"מ, שעלה כזכור ב-1% בלבד; WeCom: "העלייה נמוכה משיעור עליית המדד בפועל, המחיר תחרותי"



להמשך קריאה

נגיד בנק ישראל: "אני לא יכול לדמיין מצב שבו תהיה פסיקה של בג"ץ ולא יצייתו לה"

על רקע החשש ממשבר חוקתי, הבהיר פרופ' אמיר ירון בתדריך לעיתונאים כי פגיעה במוסדות השלטוניים ובדמוקרטיה תתבטא בפגיעה בכלכלה. בנוסף, התריע כי גביית המיסים הגבוהה מאוד בתחילת 2025 היא זמנית והתייחס לאזהרות

קרא עוד »

הלך לעולמו עו"ד שמואל נסים, המכונה "פלאח", מראשוני יחידת 101 המפורסמת

הוא נולד בירושלים בשנת 1928, והיה מחלוצי יחידת הקומנדו הראשונה בצה"ל. הוא ייזכר כאחד האנשים הראשונים שהסכימו להסתכן בעמידה למשפט על סירוב להשתתפות בפעולה שלדעתו הייתה לא מוסרית. לאריק שרון

קרא עוד »