שגיא חביב הוא שותף בכיר באחת מחברות העיצוב הגדולות בעולם, שאחראית ללוגואים של נשיונל גיאוגרפיק, בנק צ'ייס, NBC ועוד • בראיון לגלובס, הוא מספר לראשונה על הלוגו שעיצב לרגל 250 שנה לארה"ב, מסביר מדוע השתמש בטום הנקס כדי לשכנע הוא מוצלח, ומתאר מה התפקיד של לוגו ומה ממש לא • ביום ראשון הקרוב, הוא ישמש כיו"ר חבר השופטים בתחרות המיתוג הישראלית
להמשך קריאה
גלית חתן
לפחד מבני אדם
המתבגרים שלכם מתבודדים שעות בחדר, נמנעים מקשר עין, לוחשים, מצפים שתהיו ה'פה' שלהם? ייתכן שהם סובלים מחרדה חברתית ."ככל שמתרחקים מחברת אנשים, נוצרת פגיעה בשייכות, שמביאה לדיכאון ובמקרי קיצון אף