הישראלי שעיצב את לוגו 250 שנה לארה"ב מסביר איך מייצרים סמל איקוני

כתבות באותו נושא




שגיא חביב הוא שותף בכיר באחת מחברות העיצוב הגדולות בעולם, שאחראית ללוגואים של נשיונל גיאוגרפיק, בנק צ'ייס, NBC ועוד • בראיון לגלובס, הוא מספר לראשונה על הלוגו שעיצב לרגל 250 שנה לארה"ב, מסביר מדוע השתמש בטום הנקס כדי לשכנע הוא מוצלח, ומתאר מה התפקיד של לוגו ומה ממש לא • ביום ראשון הקרוב, הוא ישמש כיו"ר חבר השופטים בתחרות המיתוג הישראלית



להמשך קריאה

גלית חתן