המיזם שהקימו שלוש נשות הון סיכון כדי לעזור לסטארט-אפים לשרוד במלחמה

כתבות באותו נושא




מיזם WartimeCEO מאבחן את הצרכים הבוערים של סטארט–אפים בתעשיות ההייטק והביומד ומשדך בינם לבין משקיעים • המטרה: לסייע בפיתוח עסקי, השגת מימון ומנטורינג • יותר מ-50 משקיעים מ-25 קרנות הון סיכון כבר הצטרפו לפרויקט



להמשך קריאה

גלי וינרב

דיסקונט השקיע את הסכום הגבוה ביותר השבוע, אך שניים מהמתחרים עקפו אותו

הפרסומת החדשה של הבנק, שהשיק צ'אטבוט להשקעות, מתברגת במקום השלישי בזכירות – כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • את הטבלה מוביל בנק לאומי ואחריו מזרחי טפחות,

קרא עוד »