הפרסום הדיגיטלי של Bosch יבוסס על פיתוח ישראלי

כתבות באותו נושא




תאגיד Bosch חתם על הסכם שיתוף־פעולה עם הסטארט־אפ הישראלי Alison.AI, על־מנת שזה ייצור למותג סרטוני פרסומת דיגיטליים באמצעות בינה מלאכותית • אסף ינאי, מנכ"ל Alison.AI: "הצטרפות Bosch לפורטפוליו שלנו היא הבעת אמון משמעותית בטכנולוגיה ובחברה"



להמשך קריאה

גלית חתן

"דירה בקריית אונו עולה כמו דירת יוקרה במגדל פאר בקפריסין": הישראלים מסתערים על הנדל"ן באי השכן

מזג אוויר שמשי, 5%-7% תשואה, ומדינה צומחת שמושכת תושבים מכל אירופה – כל אלה הפכו את קפריסין ליעד מבוקש לרכישת דירות בקרב ישראלים. "בלימסול יש מגדלים שלא מביישים את דובאי",

קרא עוד »