ארבעה אנשי קריאייטיב ממשרד הפרסום McCann TLV הרגישו צורך לתווך לעולם את הזוועות של חמאס ויצרו קמפיין ויראלי שבו הנבלים המפורסמים מהסרטים, בהם סקאר ממלך אריות והליצן מ"זה", צופים בסרטוני חמאס ובוכים, לצד הסיסמה "חמאס מגדיר מחדש את הרוע". "עם תקציב של אפס שקלים, אנחנו כבר במיליוני חשיפות ועשרות אלפי שיתופים בכל הרשתות החברתיות", הם מספרים ל-mako
להשקיע בנדל"ן בלי לקנות דירה: מה האפשרויות ומה הסכנות
קרנות סל שעוקבות אחר מדדי הבנייה, רכישת אג"ח או מניה של חברת נדל"ן, או הצטרפות לקרן השקעות – כל האפשרויות פתוחות בפני מי שרוצה להיות צמוד לשוק הנדל"ן בלי להסתכן