הקמפיין שהפך לוויראלי: הנבלים מהסרטים צופים במעשי חמאס – ובוכים

כתבות באותו נושא



ארבעה אנשי קריאייטיב ממשרד הפרסום McCann TLV הרגישו צורך לתווך לעולם את הזוועות של חמאס ויצרו קמפיין ויראלי שבו הנבלים המפורסמים מהסרטים, בהם סקאר ממלך אריות והליצן מ"זה", צופים בסרטוני חמאס ובוכים, לצד הסיסמה "חמאס מגדיר מחדש את הרוע". "עם תקציב של אפס שקלים, אנחנו כבר במיליוני חשיפות ועשרות אלפי שיתופים בכל הרשתות החברתיות", הם מספרים ל-mako



להמשך קריאה

רגע מכריע במלחמת האזרחים: צבא סודאן הודיע שהוא קרוב להשתלט מחדש על הבירה חארטום

צבא סודאן מתקדם במהירות ברחבי המדינה וסוגר על הארמון הנשיאותי בחארטום הנמצא בשליטת מיליציית המורדים RSF. עדויות ראייה: מאות בני אדם, בהם עשרות ילדים, נהרגו בלחימה במדינה בימים האחרונים להמשך

קרא עוד »

הבעת אמון בפרויקט המטרו? ריאליטי רוכשת 50 דונם בשטח הדיפו המתוכנן בראשל"צ תמורת 127 מיליון שקל

על הקרקע ניתן להקים כ־400 יחידות דיור ושטחי מסחר, כחלק מתוכנית הבינוי מעל הדיפו • ריאליטי רכשה בתוך כחצי שנה קרקעות ביותר מחצי מיליארד שקל, באמצעות הקרן החמישית שלה להמשך

קרא עוד »

ההתמוטטות והנפילה: "משהו חדש מתחיל"

בעוד 100 שנה היסטוריונים יגידו שבינואר 2025 "נולד עולמנו" • איננו יודעים למה בדיוק יתכוונו, אבל אנחנו חושבים שהם ידברו על חזרתו של דונלד טראמפ להמשך קריאה יואב קרני, וושינגטון

קרא עוד »