הרמוסו: זכינו כי ידענו שזו הדרך היחידה שבה ישמעו אותנו

כתבות באותו נושא



הרמוסו אמרה בנאומה: "ב-20 באוגוסט בשעות הערב זכיתי בגביע העולם ביחד עם חברותיי לנבחרת. באותם רגעים יכולתי להרגיש כיצד אבא שלי לוקח אותי יד ביד לאימון, איך אמא שלי צופה בי משחקת ומחייכת ואת כל המשפחה שלי מאושרת בשבילי שהגשמתי את החלום שלי מילדות – כדורגלנית צעירה שרוצה להיות אלופת העולם. אני בת 33 ואני משחקת כדורגל כל חיי, אבל לפני מספר שבועות באוסטרליה הפכתי לילדה פעם נוספת. זכינו באליפות העולם והפכנו לנבחרת היסטורית, אבל עמוק בפנים זכינו במשהו הרבה יותר גדול ואנושי, על טבעי אפילו.

"אנחנו לא אלופות עולם בשביל מדליות שיישארו בארון או בשביל הכסף, זכינו כי ידענו שזו הדרך היחידה שבה ישמעו אותנו, יכבדו אותנו ויעריכו אותנו. הנבחרת שלי הצליחה לשנות את הדרך שבה העולם רואה את כדורגל הנשים. אני בטוחה שמיליוני בנות ברחבי העולם הזדהו איתנו והרגישו מוגנות בזכות הנבחרת שמורכבת משחקניות אמיצות, ישרות ומחויבות שבכל צעד שעשו חשבו על עתידן. יכול להיות שהקרבנו את האושר שלנו ושסבלנו יותר ממה שהיינו צריכות, אבל זה רגע היסטורי עבורנו. המון דברים השתנו מאז הזכייה. ניצחנו על המגרש ומחוצה לו כדי להבטיח שהספורט והחברה יגנו עלינו".



להמשך קריאה

נתניהו בפתח הפגישה עם טראמפ: "עכשיו החלק הטוב ביותר" | צפו בקבלת הפנים

רה"מ נועד בפלורידה עם המועמד הרפובליקני לנשיאות, בפגישה סגורה לתקשורת. הם הצטלמו עם תמונה של אריאל ביבס, וגם עם כובע "הניצחון המוחלט". ברקע: קריאות של טראמפ להפסקת המלחמה; עלבונות שהנשיא

קרא עוד »