השיעור שמותגים יכולים ללמוד מאפל, גוגל ופורד על התנהלות בזמן אסון

כתבות באותו נושא




מציאות מעורערת, הנחות יסוד מאיימות ומשאבים מידלדלים הם מנת חלקם של מותגים רבים בזמן מלחמה • הפתרון מתחיל בחיבור יצירתי בין הצעות הערך הקיימות למצב המנטלי של הצרכנים, וממשיך בתרגום מיידי לשטח



להמשך קריאה

אלון ויינפרס ועטרה בילר

המלחמה, הסיוע והכישלון של הממשלה

כשחמאס הודיע שהסדר השחרור של עידן אלכסנדר כולל סיוע הומניטרי, בממשלת ישראל הכחישו – ושיקרו. נתניהו נאלץ לממש את הסיכום שנעשה מעל ראשו, והמובן מאליו התברר: ישראל לא יכולה להרעיב

קרא עוד »

החשש לגורל החטופים, הלחץ של טראמפ וההחלטה של נתניהו: היום הדרמטי של המלחמה בעזה

בעוד ארה"ב מפעילה לחץ כבד לסיום מיידי של הלחימה בעזה, נתניהו החליט להחזיר חלק ממשלחת המו"מ מדוחא. במקביל, משפחות החטופים מאשימות על רקע חשיפת המצב הקשה של צנגאוקר: הממשלה מעדיפה

קרא עוד »