איך לגבש תוכנית פרסום בזמן מלחמה

כתבות באותו נושא




המומחים ממליצים לחברות להחליף את הקלישאות כמו "ביחד ננצח" בשיווק יוזמות ותרומות למען המאמץ המלחמתי • וגם: מתי הפרסומות יחזרו למתכונת שגרה? • שאלת היום, מדור חדש



להמשך קריאה

שירה ספיר

"המוות בכל מקום": בעזה, העובדה שניצלת מהפצצה אין פירושה שנותרת בחיים

מספר ההרוגים במלחמה טיפס ל–30 אלף, לדברי הרשויות העזתיות, ועל פי הערכות עוד אלפים קבורים תחת ההריסות. ארבעה עזתים מספרים ל"הארץ" על נוכחותו היום־יומית של המוות בחייהם: "היינו ילדים יחד,

קרא עוד »