השיעור שמותגים יכולים ללמוד מאפל, גוגל ופורד על התנהלות בזמן אסון

כתבות באותו נושא




מציאות מעורערת, הנחות יסוד מאיימות ומשאבים מידלדלים הם מנת חלקם של מותגים רבים בזמן מלחמה • הפתרון מתחיל בחיבור יצירתי בין הצעות הערך הקיימות למצב המנטלי של הצרכנים, וממשיך בתרגום מיידי לשטח



להמשך קריאה

אלון ויינפרס ועטרה בילר

דיווח בלבנון: ישראל תקפה בדרום המדינה; בנו של יו״ר סיעת חיזבאללה חוסל

עיתונאים בלבנון המזוהים עם חיזבאללה דיווחו כי בנו של יו"ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט, סראג' רעד, וחמישה פעילי חיזבאללה נוספים חוסלו בתקיפה ישראלית בכפר בית יאחון בדרום המדינה להמשך קריאה

קרא עוד »

עתירות לבג"ץ נגד העסקה: "שחרור המרצחים בפרשת שליט הוביל לנהרות של דם והרס"

ארגון "אלמגור", ומשפחת סחיווסחורדר, שחמישה מבני משפחתם נרצחו בפיגוע בסבארו ב-2001, עתרו לבג"ץ נגד עסקת החטופים. גם פורום "בוחרים בחיים" החליט לעתור: "אנו יודעים ומזהירים כי כל מחבל שישוחרר עכשיו

קרא עוד »