טאקר קרלסון ראיין את נשיא רוסיה פוטין

כתבות באותו נושא



הפובליציסט טאקר קרלסון ראיין את ולדימיר פוטין במהלך ביקור במוסקבה, מה שהופך אותו לחבר הראשון בתקשורת האמריקאית שזוכה לראיון עם נשיא רוסיה מאז הפלישה של אותה מדינה לאוקראינה ב-2022.

קרלסון, פרשן ימין קיצוני וכוכב פוקס ניוז לשעבר, אמר בסרטון שפורסם ל-X כי חשוב להבין את דעותיו של פוטין בהתחשב באופן שבו המלחמה מעצבת מחדש את העולם. ארה"ב סיפקה מיליארדי דולרים בסיוע כספי, הומניטרי וצבאי לאוקראינה.

הראיון יפורסם ב-X וב-TuckerCarlson.com, אתר האינטרנט של סטארט-אפ התקשורת של הפרשן, אמר קרלסון. זה צפוי להתפרסם ביום חמישי, לפי אנשים שמכירים את הנושא.

"לרוב האמריקאים אין מושג למה פוטין פלש לאוקראינה, או מה המטרות שלו עכשיו", אמר קרלסון בסרטון. "הם מעולם לא שמעו את הקול שלו. זה לא צודק. לאמריקאים יש זכות לדעת כל מה שהם יכולים על מלחמה שהם מעורבים בה, ויש לנו את הזכות לספר להם על זה כי גם אנחנו אמריקאים".



להמשך קריאה

בעלות OUT, שימושיות IN

ככל שההבנה לגבי מהות הצורך בכלי רכב מתבהרת, מבינים שמדובר באמצעי לניידות ולא למטרת בעלות על "נכס". יוניון מוביליטי, מקבוצת יוניון – היבואנית הרשמית של טויוטה, לקחה את התפיסה החדשנית

קרא עוד »

שעות לפני פתיחת המשחקים האולימפיים: חבלה ברשת הרכבות המהירות בצרפת גרמה לשיבושים קשים

השיבושים, שנגרמו עקב הצתות וחיתוך כבלים לאורך קווי הרכבת, צפויים להימשך לאורך כל סוף השבוע. שרת הספורט של צרפת: פגיעה במשחקים האולימפיים היא פגיעה בצרפת להמשך קריאה גרדיאן

קרא עוד »