טנק נפל ממוביל בכביש 6 – והרג צעיר

כתבות באותו נושא



טנק נפל הערב (ראשון) ממוביל בכביש 6 סמוך למחלף שורק והרג צעיר בן 25, שני גברים בשנות ה-40 לחייהם נפגעו באורח בינוני. צוותי רפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר במקום, העניקו לנפגעים טיפול ופינו אותם לבית החולים קפלן ברחובות.

יענקי וינברג, סגן ראש סניף איחוד הצלה קרית גת ואסף דור שלום סגן ראש סניף חבל שורק, מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שלוש משאיות. אחד הנהגים נהרג במקום. צוותי כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה. כמו כן, הענקנו טיפול רפואי לשני פצועים בינוני ולנפגע נוסף במצב קל".



Source link

רשת הריגול מעידה: איראן אוספת מודיעין ולא רק עבורה – כדי להישאר בשליטה

המגייסים האיראנים פשטו על הרשתות החברתיות, העולים מאזרבייג'ן שנעצרו היו כנראה קלים במיוחד לגיוס: החשיפות האחרונות מראות את דרכי הפעולה של משמרות המהפכה, ואת חלוקת העבודה בין איראן לשלוחיה באזור.

קרא עוד »

"אכזרי יותר – אפילו מאחיו": כשצה"ל נושף בעורפו, מוחמד סינוואר טוען לכתר הנהגת חמאס

אחיו הצעיר של ראש הלשכה הצבאית שחוסל הוא הגורם המשפיע ביותר בזרוע הצבאית של חמאס, ללא עוררין. דווקא חוסר ניסיונו המדיני יהפוך לנקודת תורפה מול מתחריו על הנהגת הארגון, בהם

קרא עוד »

התקיפות הנרחבות נגד "בנק הצללים של חיזבאללה" מסמנות הסלמה ברורה במלחמה בארגון

"אל-קרד אל-חסן" מוטמע עמוק בקהילה השיעית. רבים מסניפיו אף ממוקמים בקומות הקרקע של בנייני מגורים. מומחה: "הארגון מבוסס על כסף מזומן שייהפך לחסר ערך". חוקרת: "כל עוד איראן מממנת את

קרא עוד »