אורי קובץ' הוא כנראה ילד הפלא של עולם השיווק הישראלי. הוא התחיל לעצב לוגואים תמורת דולר בגיל 12, הקים סוכנות שיווק מצליחה בגיל 14, וכיום, בגיל 20, כבר צבר ניסיון שגורם לספקנים לשתוק. "בזבזתי עשרות אלפים על קורסים עוד לפני שתדלקתי בפעם הראשונה", הוא מספר בראיון ל-mako
זירו נטוורקס מינתה את קאי ארנסט למנהל הפעילות בגרמניה, אוסטריה ושווייץ
בנוסף למינויו של קאי ארנסט הודיעה זירו נטוורקס על הסכם שותפות עם Cyber Shield שיאפשר לארגונים במדינות דוברות גרמנית למנוע ולהכיל במהירות אירועי סייבר להמשך קריאה