סוכני בינה מלאכותית יודעים לסייע ללקוחות במהירות, אבל האתגר הגדול הוא ללמד אותם לגלות אמפתיה • המודלים החדשים לומדים את החוויה האנושית על כל גווניה ומורכבותה, ומשנים את האינטראקציה עם הלקוח ואת תחום השירות כולו • פרויקט השירות של ישראל
להמשך קריאה
שירה ספיר
למה בנת"ע עושים קידום לשרת התחבורה?
רפורמת התעריפים "צדק תחבורתי", שבמסגרתה חלו התייקרויות של כ-25% במחירי התחבורה הציבורית, והועמקו הנחות לאוכלוסיות שונות, נכנסה לתוקף לפני מספר ימים • מי שבאופן מפתיע נרתמה למסע היח"צ של הרפורמה