מותגים תחת אש: איגוד השיווק הישראלי שם את הזרקור על המותגים

כתבות באותו נושא



איגוד השיווק הישראלי קיים מפגש מיוחד למנהלי שיווק העוסק בהתמודדות חברות ומותגים בזמן מלחמת 'חרבות ברזל'. מאות אנשי ונשות שיווק השתתפו במפגש שעסק בנושא החשיבות שלהם בהובלת המשק, בתמיכה בעובדים ובהרמת המורל בקרב הלקוחות ועובדי החברה בפרט ובקרה הציבור בכלל



להמשך קריאה

מחברת, עיפרון והוראות להכנת מטען חבלה: מחבל בן 16 הואשם בחברות בדעאש – בביה"ס לא עשו דבר

שנת הלימודים נפתחה גם בביה"ס במזרח ירושלים – בו הואשם נער כשותף לארגון הטרור. בצוות החינוכי היו מי שהקלו ראש לכאורה בכך, לא יידעו גורמים בטחוניים או חינוכיים וכינו אותו

קרא עוד »

בלי חשבון בנק, רישיון נהיגה או אפשרות לעבוד: המדינה מסרבת לתת מעמד לאלפים החיים בישראל

וואפא חולמת ללמוד באוניברסיטה העברית אבל אינה רשאית להירשם. פואד מפחד משוטרים, שעוצרים אותו כמעט בכל מפגש. ועאדל עבד בלי שכר כי מעסיקים ניצלו את מצבו. התיקון לחוק האזרחות גוזר

קרא עוד »