מלחמה בעזה: עדכונים שופטים מעולם הספורט בצל הטרור

כתבות באותו נושא



13:00: מכבי חיפה כואבת את נפילתם של תשעה מאוהדי הקבוצה: "אנו נפרדים מ-9 אחים ואחיות ליציע, תמיד תהיו חלק מאיתנו, תמיד בליבנו. לא נשכח אתכם".

12:40: כל משחקי היורוליג והיורוקאפ השבוע ייפתחו בדקת דומיה לזכר קורבנות מתקפת הטרור בישראל. כזכור, משחקיהן של מכבי והפועל תל אביב במפעלים הללו נדחו. (אהרל'ה ויסברג)

12:30: הפועל חיפה משתתף בצערו של שחקן הקבוצה נאור סבג על נפילת בן דודו, לוחם האש רס"ל רועי משה ז"ל שנפל במהלך הלחימה באיזור עזה. משה היה סגן מפקד צוות בתחנת כיבודי באר שבע. בן 36 במותו, הותיר אחריו אישה ושתי בנות.

12:15: כדורסלן הפועל חולון, שון דאוסון, כותב: "זה מובן אם אתה לא נלחם מול ארגון טרור כשהוא הממשלה שלך, כי הם לא מאפשרים התנגדות. אבל אם אתה חוגג ברחובות את הטרור הלא אנושי, חוגג אונס, חטיפה ורצח נשים, חוגג טבח במשפחות ושריפתם בבתיהם, חוגג חטיפת צעירים וקשישים ו-3,000 שנסים על נפשם ונטבחים כמו כבשים זה סיפור אחר. אתה תומך טרור וזה הופך אותך לטרוריסט. אם אתה חוגג בכל מקום אחר בעולם את הפעולות האלה, אז גם אתה טרוריסט".



להמשך קריאה

ההורים לחצו, ראש הממשלה התייסר ושר הביטחון רצה לחכות: הדיונים על החזרת השבויים ב-1967

אחרי מלחמת ששת הימים הוחזקו במדינות ערב 16 שבויים ישראלים. הפרוטוקולים מדיוני הממשלה, על רקע לחץ מצד בני המשפחות, מגלים שהשאלות שעמן התמודדו השרים רלוונטיות גם כיום. "אם חלילה יקרה

קרא עוד »

שינוי כיוון בריטי נגד ישראל: תמשוך הערעור בנוגע לסמכות בית הדין הפלילי

הממשל ההחדש בבריטניה החליט להפוך את ההחלטה של הממשלה השמרנית הקודמת • הפגנות פרו-פלסטיניות במדינה מתמקדות בדרישה להפסיק את יצוא הנשק לישראל, שממילא נמצא בדעיכה מאז אוקטובר להמשך קריאה אסף

קרא עוד »