פרופ' רוני גמזו: "שירות מתחיל מהמנהל, וזה זהה באיכילוב ובמגדל"

כתבות באותו נושא




בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, הסביר פרופ' רוני גמזו, יו"ר מגדל, למה שירות נמצא בראש סדר העדיפיות – גם בבית חולים וגם בחברת ביטוח • הוא טען שמנכ"ל צריך להרגיש לא בנוח כשהארגון שלו לא מספר 1, אמר ש"מנהל צריך להיות רול מודלינג לשירות", והכריז: "מגדל מתחייבת להכניס כלי AI לסוכנים וללקוחות עד סוף השנה"



להמשך קריאה

סתיו ליבנה

"זה מפחיד, אבל לפחות אראה אותו": אחרי שנה וחצי של חרדה, אמו של שגב כלפון מחכה לסרטון הבא

כלפון נחטף ממסיבת הנובה, ומשפחתו העדיפה תחילה שלא לחשוף את מצבו הרפואי. אמו גלית משתפת כי לפי עדויות מפדויי שבי הוא סובל מדיסוציאציה, נוסף על תסמיני פוסט-טראומה אחרים בעקבות תאונה

קרא עוד »