השפה הפרסומית הקבועה מסייעת לחברת הביטוח להתברג גבוה מייד עם עלייתה לאוויר, כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת זה השבוע השני לטורנדו, ובמקום השני – בנק מזרחי טפחות והמילואימניקים
להמשך קריאה
גלית חתן
אז מה יקרה בשלב ב'
על פי גורמים המעורים בשיחות ובעסקה, אין זה מקרי ששלב ב' של המשא ומתן יתנהל כשבארצות-הברית כבר יש נשיא חדש – כזה שמוקף כוורת של אוהבי ישראל, וכבר הבטיח לחמאס