אליה יוספיאן, ממייסדי וולט בישראל: "הלקוחות באים בשביל השירות, לא בשביל סופר או פיצה"

כתבות באותו נושא




אליה יוספיאן, ממייסדי וולט בישראל וכיום סמנכ"ל התפעול של החברה, הרצה בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות • יוספיאן חשף את שלושת העקרונות שמנחים את וולט במתן שירות – זמן, ודאות ורגש – והסביר את החשיבות של קשר שוטף עם הלקוחות



להמשך קריאה

סתיו ליבנה

יועץ של נתניהו מאשר כי מועמד לראשות העיר חיפה שכר אותו כדי ליהנות מקשריו בליכוד

עופר גולן העיד כי ניצל את קשריו כדי לנסות ולגרום לוועדה המוניציפלית של הליכוד שתבחר ביעקב בורובסקי למועמד המפלגה ותספק לו כסף. מהמסמכים אף עולה שחברת הסקרים שבבעלותו של שלמה

קרא עוד »