השינויים שהכריז מארק צוקרברג עומדים להשפיע על הרבה אנשים בתעשייה, אבל האם הפחתת הפיקוח על התוכן תגרום לאפקט דומה למה שהיה ב-X? מפרסמים חוששים כי חברות יצטרכו לחשוב מחדש אם הן רוצות שהפרסומות שלהן יופיעו סמוך לתכנים בעייתיים. מנגד, חלק מאנשי הפרסום סקפטיים ומודים: "למפרסמים לא יהיה אכפת כל עוד הפלטפורמה תצליח"
מגמה מעורבת באירופה; המניות הסיניות עלו, הניקיי צנח
הדאקס עולה בכ-0.6% • בורסת שנחאי זינקה בכ-2.5%, הניקיי נפל בכ-2% • החוזים העתידיים בוול סטריט נסחרים בעליות קלות • ירידות בתשואות האג"ח הממשלתיות בארה"ב • מחירי הנפט רושמים הבוקר