תכונה חדשה באפליקציית הופאון תאפשר לדווח על איחורים, תקלות וליקויים בשירות התחבורה הציבורית בלחיצה אחת בלבד • הפיתוח הוא יוזמה של ארגון 15 דקות, שיאסוף את מידע המשתמשים ויהפוך אותם לדירוג של איכות השירות • התוצאה: מידע אמיתי על השירות בתחבורה הציבורית ופיקוח בזמן אמת • מנכ"לית 15 דקות: "נהפוך את התסכול לעשייה"
דניאל הגרי נפרד ומודה: ״זו ההחלטה שאחריה התנצלתי בפני ניצולי הטבח"
לקראת סיום תפקידו, פרסם דובר צה"ל דניאל הגרי את נתוני המלחמה של יחידת הדוברות, וחושף: "זו ההחלטה שאחריה התנצלתי בפני ניצולי הטבח" להמשך קריאה