"הפער בין איך שאנשים תופסים אותי בגלל הכסף לבין מי שאני באמת מתסכל נורא"

כתבות באותו נושא


דורית חכים

אחרי שהתאהבה באחד מיזמי ההייטק העשירים בישראל והקימה את המשפחה שתמיד חלמה עליה, דורית חכים מצאה את עצמה ברילוקיישן בעמק הסיליקון. מהר מאוד היא גילתה שהבועה האוטופית, עם אופר לכל ילד ונהג פרטי, יכולה להיות מאוד משעממת. לרגל צאת ספרה החדש היא חוזרת לילדות בפנימייה, מספרת על "שיטת התורות" , ומה קרה כשאחד מילדיה הגיע לגן עם כינים



להמשך קריאה

פיצחו את הסיסמה: הפרסומת של ביטוח 9 היא הזכורה והאהובה ביותר

הקמפיין המתמשך עם אודי כגן מוכיח עצמו עבור חברת הביטוח, כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בנק הפועלים מתברג במקום השלישי בזכירות בלי להתאמץ להוכיח אנושיות

קרא עוד »