שווי החברה, שבנתה פלטפורמת אבטחת מידע מבוססת בינה מלאכותית, עומד לאחר סבב הגיוס כל כ-3 מיליארד דולר • "מתכננים להגדיל את מצבת כוח האדם בכ-200 עובדים נוספים עד סוף 2025", מסרו בחברה
*פיאנה דרנג מונתה לסמנכ"לית השיווק הגלובלית (CMO) של הסוכנות היהודית*
מנכ"ל הסוכנות היהודית יהודה סטון: "הנסיון העשיר של פיאנה דרנג בעולמות השיווק והחדשנות יחברו את הציבור בארץ ובעולם לעשייה החשובה של הסוכנות היהודית, בעידן של אתגרים היסטוריים" להמשך קריאה