ייצוגית סימון תוקף מוצרי החלב: תנובה לא תפצה צרכנים אבל חויבה בקמפיין הסברה

כתבות באותו נושא


תנובה חלב

פשרה בייצוגית נגד תנובה על שסימנה "לשימוש עד" במקום "עדיף להשתמש לפני": המחלבה תשנה את סימון תוקף מוצריה לפי חוות דעת מומחה לגבי כל מוצר ומוצר ותממן קמפיין פרסומי בגובה כ-1.1 מיליון שקל שיסביר מתי אפשר לצרוך מוצרים ואלו מוצרים אפשר לצרוך גם אחרי שפג תוקפם. היא לא תפצה צרכנים ישירות. היועמ"שית: "אין זה ראוי שההסדר לא יכלול פיצוי כספי". ביהמ"ש: "קשה לקבוע כמה צרכנים זרקו מוצרים תקינים"



להמשך קריאה

המדינה הגיעה להסכמות עם ניר עוז על תקציב השיקום – הקיבוץ עדיין דורש יותר

אחרי סאגת אי-אישור התקציב לקיבוץ שנפגע אנושות ב-7 באוקטובר, המדינה הודיעה כי הגיעה להסכמות עם הקיבוץ בנוגע לתקציב, שיהיה גבוה בכ-150 מיליון מהמתוכנן, אך נמוך בכ-50 מיליון ממה שדרש הקיבוץ.

קרא עוד »

על ממלכתיות ומשמעה לעת הזאת

אנו נמצאים בתקופה שבה השירות הציבורי הממלכתי הפך בחוגים ציבוריים מסוימים ובעיקר בעיני הממשלה המכהנת למעין אויב העם. והממלכתיות, איפה היא? להמשך קריאה

קרא עוד »

בכירי הביטחון הלאומי של טראמפ ניהלו ענייני מדינה בג'ימייל פרטי

על פי תחקיר "וושינגטון פוסט", יועץ הביטחון הלאומי מייקל וולץ וצוותו השתמשו בחשבונות ג'ימייל אישיים לדיונים רגישים. זאת בנוסף לפרשת הכללת עיתונאי בקבוצת סיגנל שדנה בתקיפה בתימן להמשך קריאה

קרא עוד »