כמעט שנה למלחמה: שתי הפרסומות הזכורות ביותר עוסקות בתמיכה בנפגעיה

כתבות באותו נושא




הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק מזרחי־טפחות, שקורא לתמוך בבעלי עסקים קטנים, ואחריה בנק דיסקונט עם קרן התמיכה בילדים – כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר עלתה כבר לפני חצי שנה, ושייכת לביטוח 9



להמשך קריאה

גלית חתן

אחרי מתקפות הביפרים ומכשירי הקשר: נפגעים מנ"ט בגליל, חיזבאללה לקח אחריות

הנפגעים פונו לקבלת טיפול בבתי חולים באזור הצפון, צה"ל הגיב באש ארטילרית לכיוון מקורות הירי. חיזבאללה, שהבטיח לנקום על המתקפות המסתוריות בלבנון, פרסם לקיחת אחריות לשיגור להמשך קריאה

קרא עוד »

"לא ראינו דור שני שממשיך אצלנו בקונדיטוריה – ולכן החלטנו להכניס שותף חיצוני"

רשת הקונדיטוריות של מיקי שמו, שלה 14 סניפים ברחבי הארץ, מכרה 60% ממניותיה לקרן לנטרן, שמתמקדת בתחום המזון ומשקיעה בין היתר במחלבות גד ובמעדני יחיעם. תחת הבעלות החדשה מתכוונת הרשת

קרא עוד »