מחסני השוק הודיעה שתספוג את עליות המחירים הנגזרות מהעלאת המע"מ ל-18% במותג הפרטי החדש שלה • קרפור יצאה בצעד דומה בשבוע שעבר • האם הצרכן הישראלי יבחר במותגים חדשים וזולים יותר?
להמשך קריאה
שירה ספיר
בפעם השלישית בשנה: סולאראדג' מפטרת עוד 400 עובדים
מטרת המהלך היא להפחית הוצאות ולשפר את היעילות, אך הוא יוביל לעלויות חד-פעמיות של כ-4 מיליון דולר בדוחות הרבעון הראשון • המנכ"ל שוקי ניר: "אנחנו מאמינים מאוד בהזדמנויות הגדולות שיש