סלטי צבר, קטשופ, קפה ושוקולד: גם אסם-נסטלה מעלה מחירים

כתבות באותו נושא



בחברה טוענים שהעלות הצפויה של עדכון המחירים תעמוד על ממוצע של כ-2.2%, אלא שבפועל כבר קרה לא אחת שהממוצע היה גבוה יותר ממה שדווח תחילה. עדכון המחירים יצא תחילה בהודעה לתקשורת, והקמעונאים עדיין לא קיבלו את רשימת המוצרים שיתייקרו



להמשך קריאה

גם בלי עזרת "בינה מלכותית": הפרסומת החדשה של ביטוח 9 היא האהובה ביותר

הפרסומת הזכורה ביותר שייכת גם השבוע לבנק לאומי, גל תורן ומגי אזרזר, כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המהלך הלא טריוויאלי של סלקום, שמעלה מחדש פרסומות

קרא עוד »