בפאנל שהתקיים במסגרת כנס השירות של ישראל, בשיתוף מזרחי טפחות, סיפר סמנכ"ל חטיבה פרטית בבזק דרור רוסמן כי למעלה מ-85% מהפניות הטכניות המגיעות כיום לבזק נפתרות כבר במעמד השיחה הטלפונית • ליטל וקסלר, משנה למנכ"ל ב-Cal: "החוויה של הלקוח ושל העובד צריכה להיות זהה" • אבי זיתן העריך כי הבינה המלאכותית תסייע לנציגי השירות, אך לא תחליף את המענה האנושי
להמשך קריאה
עמירם גיל
אי עמידה בתנאים ומכרזים ללא איוש: כך הידרדר הליך הגיוס לשירות המדינה
לפי סקר שביצע משרד ראש הממשלה בקרב בכירים בשירות המדינה, כמחצית ממכרזי הגיוס נסגרים מבלי שהמשרה אוישה ומעטים מהמועמדים בכלל עומדים בתנאים הנדרשים • הסיבה: התהליך נחשב למסורבל וארוך •