סמנכ"ל השירות באל על: "תמשיכו להתלונן עלינו. מי שמתלונן, אוהב אותנו"

כתבות באותו נושא




בפאנל שהתקיים במסגרת כנס השירות של ישראל, בשיתוף מזרחי טפחות, סיפר סמנכ"ל חטיבה פרטית בבזק דרור רוסמן כי למעלה מ-85% מהפניות הטכניות המגיעות כיום לבזק נפתרות כבר במעמד השיחה הטלפונית • ליטל וקסלר, משנה למנכ"ל ב-Cal: "החוויה של הלקוח ושל העובד צריכה להיות זהה" • אבי זיתן העריך כי הבינה המלאכותית תסייע לנציגי השירות, אך לא תחליף את המענה האנושי



להמשך קריאה

עמירם גיל

אי עמידה בתנאים ומכרזים ללא איוש: כך הידרדר הליך הגיוס לשירות המדינה

לפי סקר שביצע משרד ראש הממשלה בקרב בכירים בשירות המדינה, כמחצית ממכרזי הגיוס נסגרים מבלי שהמשרה אוישה ומעטים מהמועמדים בכלל עומדים בתנאים הנדרשים • הסיבה: התהליך נחשב למסורבל וארוך •

קרא עוד »

שופטי העליון עדיין לא הבינו כמה מסוכן נתניהו, ובקרוב עלול להיות מאוחר מדי

בית המשפט המוחלש אפשר לראש הממשלה לבחוש בצמרת שב"כ בשעה שהחקירה בפרשת קטאר מתקרבת אליו. גורל הדמוקרטיה הישראלית תלוי כעת ביכולתם של השופטים לראות את התמונה הגדולה להמשך קריאה גידי

קרא עוד »