שי-לי עטרי במירוץ נגד הזמן כדי לשאוב זרע מגופת בעלה

כתבות באותו נושא



דודתה של שי-לי, גלי עטרי, שיתפה בפייסבוק את כאבה וניחומיה. "אחייניתי האהובה, אין מילים לתאר את העצב העמוק על מות הגיבורים של יהב בעלך יפה הבלורית והתואר והטוהר, את הטרפת והשיגעון שעברת, ושיה בת חודש התינוקת המהממת שלך בזרועותייך", כתבה. "מצדיעה לך וליהב על התושיה ברגעי התופת על הגבורה של שניכם. בגוף כואב, בלב כבד, אוהבת עד הסוף".

ביום שבת יהב וינר, אשתו שי-לי עטרי ובתם בת החודש שייה היום חלק ממאות הישראלים שנאלצו להגן על עצמם ועל משפחתם מפני חדירת המחבלים לביתם. וינר נאבק בהם בעודם מנסים לפרוץ לממ"ד בביתם שבכפר עזה, בו שהה יחד עם עטרי ובתם בת החודש.

"לאחר מטח טילים על קיבוץ כפר עזה, חדרו עשרות מחבלים לקיבוץ והגיעו גם אליו", מסרו בני משפחתו ביום שני. "יהב ואשתו שי-לי ובתם התינוקת בת החודש היו בממ"ד, בזמן שהמחבלים ניסו לחדור לממ"ד של הבית דרך החלון החיצוני. יהב פעל מתוך גבורה ומתוך אינסטיקנט לשמור על אשתו ובתו, והדף את חלון הממ"ד כדי למנוע מהמחבלים להיכנס, בזמן שאישתו שי-לי הגיבורה לקחה את התינוקת ורצה ריצת אמוק למצוא מחסה עבורה ועבור התינוקת בדירת מסתור אחרת בקיבוץ.

"לאחר ששי לי ברחה, ככל הנראה חדרו המחבלים לדירה ומאז נותק הקשר עם יהב ונעלמו עקבותיו. פרטיו של יהב נמסרו לכל בתי החולים בארץ ולא נמצאו רישומים עבורו. לפי איכון שנעשה על הטלפון שלו, נמצא שהיה בכפר עזה עד יום שבת בשעה 17:47 אחה"צ".



להמשך קריאה

כשהחלום בהישג יד

אנשי עסקים או מנכ"לי חברות? אישי ציבור עם פמליות? משפחות גדולות? הכירו את המיני־ואן החשמלי היוקרתי VOYAH DREAM – הרכב הכי מפנק בסביבה, שמארח בבטיחות מרבית ובנוחות שיא 7 נוסעים

קרא עוד »

תחבורה ציבורית זו לא מילה גסה

תדמית גרועה, זיכרון קולקטיבי מעורפל וגם התמכרות לנוחות של הרכב הפרטי הממוזג הפכו את התחב"צ למוצר נחות בישראל. במדינות רבות בעולם ציבור רחב מאוד, מכל שכבות האוכלוסייה ומכל הגילאים, משתמש

קרא עוד »