שגיא חביב הוא שותף בכיר באחת מחברות העיצוב הגדולות בעולם, שאחראית ללוגואים של נשיונל גיאוגרפיק, בנק צ'ייס, NBC ועוד • בראיון לגלובס, הוא מספר לראשונה על הלוגו שעיצב לרגל 250 שנה לארה"ב, מסביר מדוע השתמש בטום הנקס כדי לשכנע הוא מוצלח, ומתאר מה התפקיד של לוגו ומה ממש לא • ביום ראשון הקרוב, הוא ישמש כיו"ר חבר השופטים בתחרות המיתוג הישראלית
להמשך קריאה
גלית חתן
נסע באור אדום, גרם לתאונת שרשרת – וזוכה לאחר שהתגלה גידול בראשו
ביהמ"ש זיכה נהג שנכנס לצומת באור אדום, התנגש ברכב וגרם לתאונה שבה נפגע הולך רגל באשקלון. הסיבה: בבדיקת CT שנערכה לו כשהגיע לטיפול רפואי התגלה גידול סרטני בראשו שעליו לא