העיסוק במראה של הרוצח מניו יורק מטשטש את זוועת המציאות

כתבות באותו נושא




תמונותיו של לואיג'י מנג'יוני, החשוד ברצח מנכ"ל חברת ביטוח רפואי גדולה בארה"ב, מופיעות בכל מקום: בטלוויזיה, בעיתונים וברשתות החברתיות. בשביל רבים, הוא דמות הוליוודית אידיאלית, והאינטרנט כבר מעצב את הסיפור שלו בזמן אמת, תוך התמקדות, בעיקר, ביופיו



להמשך קריאה

ניו יורק טיימס

גם בלי עזרת "בינה מלכותית": הפרסומת החדשה של ביטוח 9 היא האהובה ביותר

הפרסומת הזכורה ביותר שייכת גם השבוע לבנק לאומי, גל תורן ומגי אזרזר, כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המהלך הלא טריוויאלי של סלקום, שמעלה מחדש פרסומות

קרא עוד »