אורי קובץ' הוא כנראה ילד הפלא של עולם השיווק הישראלי. הוא התחיל לעצב לוגואים תמורת דולר בגיל 12, הקים סוכנות שיווק מצליחה בגיל 14, וכיום, בגיל 20, כבר צבר ניסיון שגורם לספקנים לשתוק. "בזבזתי עשרות אלפים על קורסים עוד לפני שתדלקתי בפעם הראשונה", הוא מספר בראיון ל-mako
"חשבתי שהודו היא אלופת העולם ברגולציה. עד שהגעתי לישראל"
סמיר קושלה, יו"ר דיינמיק סטאפינג סרוויסס, תאגיד כוח האדם ההודי שמעסיק כבר למעלה מ־3,500 עובדים בארץ מאז פרוץ המלחמה, מבטיח לשלוח עוד אלפים ב־2025 • בראיון לגלובס, הוא מתייחס למצב