הנהג לא עצר בתחנה? במקום לחפש את שירות הלקוחות – פשוט תלחצו באפליקציה

כתבות באותו נושא



תכונה חדשה באפליקציית הופאון תאפשר לדווח על איחורים, תקלות וליקויים בשירות התחבורה הציבורית בלחיצה אחת בלבד • הפיתוח הוא יוזמה של ארגון 15 דקות, שיאסוף את מידע המשתמשים ויהפוך אותם לדירוג של איכות השירות • התוצאה: מידע אמיתי על השירות בתחבורה הציבורית ופיקוח בזמן אמת • מנכ"לית 15 דקות: "נהפוך את התסכול לעשייה"



להמשך קריאה

אימהות ללוחמים דרשו פגישה עם ראש אכ"א: "בנינו קורסים, יש להגדיל את מכסת המשרתים"

במכתב ששיגרה תנועת "אמא ערה" דרשו האימהות פגישה דחופה רקע המשבר המתמשך בגיוס ובמילואים. "הלחימה המתמשכת גובה מבנינו ובנותינו מחיר שחיקה קשה, פיסית ונפשית", כתבו. "ישנה חובה חוקית להחיל את

קרא עוד »