מיסטר ביסט: יוטיובר שהפך לאימפריית תוכן בשווי מיליארדים

כתבות באותו נושא



מה קורה כשיוטיובר עם מאות מיליוני עוקבים מחליט להנפיק את עצמו ולגייס כסף מחברות פיננסיות ומשקיעים לגיוס כמה מאות מיליוני דולרים במטרה להרחיב את העסקים שלו? רגב גור, בעלי חברת יוצרי התוכן, טוען שהוא מכיר כבר כמה ישראלים שרצים לרשום צ'קים. אבל מה סוד ההצלחה שלו?



להמשך קריאה

מנכ"ל טרמינל X, ניר הורוביץ: "לא תמיד צריך לשאול את הלקוחות לגבי חדשנות. צריך פשוט לעשות"

בכנס השירות של ישראל בשיתוף מזרחי טפחות, ציין מנכ"ל אתר האופנה המוביל בישראל כי "הלקוחות הכי טובות שלנו הן אלה שמחזירות מוצרים ושמגישות לנו תלונות" • עוד אמר הורוביץ כי

קרא עוד »