ייצוגית סימון תוקף מוצרי החלב: תנובה לא תפצה צרכנים אבל חויבה בקמפיין הסברה

כתבות באותו נושא


תנובה חלב

פשרה בייצוגית נגד תנובה על שסימנה "לשימוש עד" במקום "עדיף להשתמש לפני": המחלבה תשנה את סימון תוקף מוצריה לפי חוות דעת מומחה לגבי כל מוצר ומוצר ותממן קמפיין פרסומי בגובה כ-1.1 מיליון שקל שיסביר מתי אפשר לצרוך מוצרים ואלו מוצרים אפשר לצרוך גם אחרי שפג תוקפם. היא לא תפצה צרכנים ישירות. היועמ"שית: "אין זה ראוי שההסדר לא יכלול פיצוי כספי". ביהמ"ש: "קשה לקבוע כמה צרכנים זרקו מוצרים תקינים"



להמשך קריאה

בכיר התעשייה האווירית: "המלחמה הביאה יכולות חדשות לקרב"

"כשקיבלנו סרטוני חילוץ חטופים ראינו את המוצרים שלנו והייתה תחושת גאווה", סיפר יאיר כץ, מזכיר ארגון עובדי התעשייה האווירית. לדבריו, אנשי החברה שהיו בשדה הקרב קיבלו רעיונות חדשים: "הפיתוחים הטכנולוגיים שלנו

קרא עוד »