בהשקעה של 1.3 מיליון שקל: הקמפיין של טיב טעם לקראת פסח

כתבות באותו נושא



רשת טיב טעם משיקה קמפיין פסח עם דגש על חופש הבחירה והחוויה הקולינרית הייחודית שלה, לצד מבצעים, פעילות אונליין ומועדון הלקוחות החדש



להמשך קריאה

לאחר דברי נתניהו, מקרון בעברית: שוחחתי עם עבאס על פתרון שתי המדינות, נדון על כך בוועידה ביוני

מקורות במשרד החוץ טוענים כי הצהרת נשיא צרפת היא סמלית ולא אופרטיבית, אך הוסיפו כי דברים עשויים להשתנות. הודעתו של מקרון מגיעה יום לאחר שראש הממשלה גיבה את בנו יאיר,

קרא עוד »