הכול החל בפריט של פחות מ-150 שקל: לא האמנתי שאקבל מהרשת הזאת יחס כל כך מחפיר

כתבות באותו נושא



באג מולטיסיסטם, רשת מוצרי הטכנולוגיה הוותיקה, מתהדרת בשנים של מוניטין, אבל תגובתה בעניין פעוט של החלפת מגן מסך העידה על טיב שירות הלקוחות שלה. תגובת הרשת: "הלקוחה לא ציינה בשום מקרה שיש קרע במגן המסך, שעל פי תנאי האחריות אינו מכוסה"



להמשך קריאה

היועמ"שית על הפרשות הביטחוניות: "אין אכיפה בררנית". רוטמן: "אמירה ששקולה ל'סמכו עלינו'" | ישיר

בהרב-מיארה הגיעה לדיון בוועדת החוקה על "אכיפה בררנית בנושא ההדלפות", הבהירה כי לא תשיב על חקירות תלויות ועומדות – בהן קטאר-גייט ופרשת ההדלפות שבה מעורב איש שב"כ – והעירה על

קרא עוד »