החברה מכרה מנוי ב"מחיר לכל החיים", למה הוא זינק?

כתבות באותו נושא



חברת הסלולר WeCom מכרה חבילות ב-29 שקלים "לכל החיים", וכעת הלקוחות נדהמו לגלות כי המחיר עלה ב-16%. החברה מסבירה את השינוי בחוזה שמאפשר לה להעלות בשל עליית המדד והמע"מ, שעלה כזכור ב-1% בלבד; WeCom: "העלייה נמוכה משיעור עליית המדד בפועל, המחיר תחרותי"



להמשך קריאה

זמן מחאה: המאבק הזה הוא עלינו

כן, זוהי קריאה גם למי מאיתנו שעד היום הסתפקו בישיבה מודאגת בבית נוכח מלחמה פנימית וחיצונית, לקום ולהצטרף למאות אלפי המפגינים, לעשרות ראשי רשויות, למאות מהעסקים המובילים במשק, לראשי האקדמיה,

קרא עוד »