יוניליוור מצטרפת לגל העלאות המחירים: מוצרי השוקולד יתייקרו בעד 16%

כתבות באותו נושא




החל מ-1 בינואר יתייקרו מותגי השוקולד של יוניליוור – שוקולד ורד הגליל והמותג קליק – בשיעור ממוצע של 14.7%, והעלייה במחיר למוצר תהיה בין 12% ל-16% • בדומה לשטראוס, שהודיעה על העלאת מחירים בשבוע שעבר, ביוניליוור הסבירו את ההתייקרות בעלייה מתמשכת במחירי הקקאו בעולם



להמשך קריאה

שירה ספיר

בג"ץ ללוין: מתנגדים לשידור הוועדה לבחירת שופטים ולהזמנת מומחים מטעם השר

במכתב ששלחו שופטי בג"ץ לחברי הוועדה לבחירת שופטים, בהם שר המשפטים, הביעו את התנגדותם להזמנת מומחים שלא חלק מהוועדה, וכן לשידורי הדיונים. "הוועדה אינה מזמנת גורמים חיצוניים לישיבותיה. כך היה

קרא עוד »

המדינה השקיעה עשרות מיליונים ליישום חוק הפיקוח האלקטרוני. עד היום רק שני גברים נכנסו לתוכנית

למרות שהשב"ס הקים יחידה מיוחדת בנושא, נבחרה חברה להפעלת האיזוק ונקבעו שורה של תנאים למתן צו הגנה, מאז שהחוק נכנס לתוקף רק 31 מועמדים הופנו למשטרה לצורך הערכת מסוכנות לפני

קרא עוד »